Reklama na ekranach led zmieniła myślenie o efektywności przekazu, który w takiej formie zobaczymy praktycznie w każdym mieście

Posted on 13/03/2024 8:13am

Kiedy właściciele dużych przedsiębiorstw usługowych zastanawiają się nad najwłaściwszą formą przekazu reklamowego, to zazwyczaj myślą o bilbordach. Jednak pracownicy agencji reklamowych przekonują takie osoby, aby wydały pieniądze na ekran led. Rzeczony ekran pozostaje wynalazkiem ostatnich lat, w związku z czym jeszcze nie wszyscy przedsiębiorcy zdołali poznać korzyści wynikające z takiej formy reklamy.

ekran LED
Author: Dave Dugdale
Source: http://www.flickr.com
Omówmy więc wybrane z nich.

Obok błyszczącego monitora sporej wielkości trudno jest przejść obojętnie. Mimo woli kierujemy swój wzrok na wyświetlane napisy i zapamiętujemy treść przekazu, chociaż nie w każdym przypadku zdajemy sobie z tego sprawę.

Nie zwlekaj, tylko poczytaj więcej pożyczka pod hipotekę na ten temat - informacje będą na pewno bardzo interesujące, więc kliknij tutaj i zobacz więcej.

Nawet zwyczajne wyjście z yorkiem na spacer do parku może przyczynić się do tego, że za dwa tygodnie zakupimy szampon do włosów suchych, który został zareklamowany właśnie w ten oto sposób. Siła przekazu jest ukryta także w tym, że jest to w miarę nowa forma przekazu informacji, a w konsekwencji bardziej zwraca na siebie uwagę. Zobacz szczegóły: .

Ekran led rewelacyjnie spełnia swoją rolę, kiedy zapada noc, a w miesiącach zimowych ściemnia się już około godziny 17.00 albo w pochmurne dni nawet o 16.00. A to jak powszechnie wiadomo jest godzina, o której najczęściej wychodzimy z zakładu pracy i idziemy na przystanek tramwajowy. W czasie pokonywania nawet krótkiego dystansu z pewnością skierujemy swoją uwagę na świecący ekran. Warto dodać, że niektórym osobom kojarzy się on bardzo pozytywnie. Przywodzi bowiem na myśl święta bożonarodzeniowe. Z jakiego powodu? Nie zapominajmy o tym, że w trakcie wspomnianych świąt nasze drzewka bożonarodzeniowe błyszczą w identyczny sposób jak ekrany z reklamą proszku do pieczenia.

Ekran led, według specjalistów od marketingu sprawdza się w czasie przeprowadzania dużych kampanii reklamowych - . Nie bez jakiegokolwiek znaczenia pozostaje fakt, że rzeczony ekran powinien zostać postawiony w zatłoczonych miejscach konkretnego miasta, na przykład na przeciw drzwi wyjściowych z galerii handlowych. Dodatkową korzyścią wynikającą z użycia tego typu reklamy jest fakt, że nie trzeba zatrudniać ekipy robotników, tak jak w przypadku naklejania plakatów na bilbordach. Z tego sprytnego sposobu na reklamę korzysta także środowisko naturalne. Wykorzystana tutaj technologia led zapewnia niski pobór prądu, co jest równoznaczne z oszczędnością energii elektrycznej.

.

Tags: technologia led